tirsdag 26. juni 2012

Sen jobbing i dag ;-) Legger ut et bilde jeg tok på vår lille ferie til Rhodos. Ønsket å skape et bilde med litt feeling av sårbarhet... fant dette stedet som forøverig er et fantastisk sted i Calitea. Den tørre veien, gutten (min sønn) som... går alene... Feelingen er der... for å løfte det hele litt kom teksten " you`ll never walk alone... Jeg har laget et stort lerret av bildet og var fornøyd med det ;-) Min elste sønn kommer hjem og utbryter: Mamma!!! Felix kommer ikke til å like dette bildet!!! Teksten er jo Liverpool sin slogan!!! Gutta her i huset er STORE Arsenal fans, så dette var jo litt krise! :-s Felix kommer omsider hjem og ser bilde... han ser og ser... det er jo meg!!! (med glad stemme :-) Han likte det godt og nevnte ingen ting om teksten... så forløbig så får det stå i stuen ;-)) Ønsker dere en riktig god natt, selv blir jeg nok sittende en stund til :-S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar